Monday, February 20, 2012

The Iron Lady (2011)




Vist ühinen seekord enamusega..et film kehvake aga Meryl Streep paugutab nii et maa must. See proua on täielik robot ja seda heas mõttes.
Kui kivisid loopida siis seda stsenariste ja tegijate kapsaaeda. Thatcher oli peaminister väga keerulisel ajal...kus juhtus ja palju. Naispeaministrina pidi ta üle elama palju verevalamist ja võtma vastu ka ebapopulaarseid otsuseid. Filmis meil millegipärast sellele ei keskenduta ja ei näidata ka nö. erakonna sisest võimuvõitlust ligemalt. Kõik see mis minu jaoks peaks olema oluline on kuidagi pinnapealne ja tagaplaanil.
Ongi peaaegu Thatcherist film ilma poliitikata nagu Joonas oma blogis väljendas. 70% filmist me jälgime seniilset Thatcherit kes ukerdab oma kodus ja suhtleb-väitleb oma lahkunud abikaasa hallutsinatsooniga. Nagu öeldud Meryl mängib kuratlikult hästi, kuid loole endale sellises mahus dementse vanainimese kiusamine kül kasuks ei tule.
Siis 15% loost kuulub noorpõlve mälestustele. ja magusamat perioodi proua elust siis ülejäänud 15%. See oli periood kus korra tundus et nüüd hakkas minema ..ja film võttis pisut nagu muusikavideo mõõtmed..kiire montaaš ja infot voolas. Siis aga jälle tolaki..oleme suures üksiku vanainimese korteris.
Samas oli see juba suht teine film järjest (j. Edgar esimene)..kus loo pinnalt tekkis endal huvitavaid mõtteid ja võrdlus momente..Nende eest olen igal juhul tänulik.
Meil on Brittidelt mida õppida, kui midagi ei meeldi siis toovad nad oma prügi parlamendi ette, või panevad prügikastid põlema. Meie "märatseme" ja teeme endale mütse siis kui peaminister meile näkku sülitab. Kahju et ma neetult asotsiaalne olen (pole laenu, liisingut, krediitkaarti , pole isegi Facebook kontot, tähendab sulgesin selle)..aga ma põletaks.

1 comment:

  1. Ma pole filmi näinud (jätan selle nägemise juhuse hooleks), aga väga tabav kiirhinnang, mis ilmselt peab 100% paika. Sinu kirjutamisstiil meeldib, lisan Muki omagi blogrolli :). Ajaa, K-Pax'ist ma ise ei kirjutanud, mainisin vaid Spacey loos. Peaks yle vaatama, natuke nagu parem oli mu meelest.

    ReplyDelete