Saturday, March 17, 2012

Duo luo tian shi (Fallen Angels) 1995




Vahelduseks ka midagi aasiast. Erilist põhjust pole olnud viimasel ajal aasia filmide arhiivis sorida et filmivaatamise tuju jälle heaks saada. Viimasel ajal korralike ja mind vähemalt intrigeerivate filmide jada mis mu ette sattunud olnud päris hea.
Hong Kongi toodang seekord...(kes veel ei tea siis tegelik aasia lemmik mul Lõuna-Korea film).
Filmi märksõna..moodne..uuslaine. Läänelik ja tõmblev. Miks küll meeldib lääne maailma kultuuritust ja lodevust importida soliidsesse kultuuriruumi. Me jälgime enamus aja kogu tegevust kalasilm objektiiviga.."unustasin statiivi koju kaameramehe" kaameraga. Tausaks on palju müra..raadiost, aknast , lennukitest ja telekast tulevat läänelikku müra.
Pilt on rohekas ja aknaraamid-uksepiidad viltused.
Filmi üheks peategelaseks palgamõrvar. Kes ütles et tema on laisk inimene ja talle ei meeldi mõelda..Las teised otsutavad tema eest ja ka ütlevad keda ta peab järgmisena tappa. Vaikne mees kes tõmbas ukse taga kopsud õhku täis ja kukkus kahest revast kõmmutama kõike mis ruumis liikus. Jättes ka enese saatuse samasuguse laiskuse hooleks. Kui pihta saan..siis keegi otsustas nii.
Tegelased ei võta suitsu suust ära..see on neil süües hambus..sikliga sõites..seksides.
Oli tugev püüd olla vaimukas ..leidlik ja mulle meeldida. Kui ometi ei läinud ma mingi valemiga käima ja ei uppunud filmi nagu mule meeldib.
Mulle ei meeldi elada moonutad pildiga rohelises veinipudelis.

No comments:

Post a Comment