Wednesday, March 7, 2012

The Adjustment Bureau (2011)




Huhh äärepealt oleks lasknud sel filmil minna. Ma ei tea mis mind eemale peletas kui ma esimest korda seda uurisin..vast hirm uppuda mingisse romantilisse soppa.
Sci-Fi mehena ei ole mul võimalustki sellist uut ulmefilmi vahele jätta, niigi nirul turul.
Filmi idee oli suurepärane..kaabudes büroo mitte ei nuhi meie järgi. Vaid planeerivad ja suunavad nii nagu tarvis. Sest ilma nende abita laseksime me maakera õhku.
Peaosalised klappisid minu jaoks küll suurepäraselt ja romantika oli taluvuse piiril komplev, kuid siiski üle elatav. Me tahame ju ikkagi naisi ka kinodesse saada..sogada kokku sci-fi ja romatika tundub ju kuradi ahvatlev idee.
Igatahes hakkan ma kaabude ja mütsidega mehi tähelepanelikumalt jälgima. Samas uksest läbi minnes vaatan ikka ennem kuhu satun.
Tegelt ei olnud üldse paha võrreldes sellega mis kinodes toimub. Täiesti hea idee ja talutav film.

No comments:

Post a Comment