Nagu endale lubasin..et vaatan ära ka "The Producersi" vana versiooni peale uuema fiaskot. Hea oli et seda tegin. Palju parem. Kõige suurem erinevus vist oligi see, et tegu oli filmiga mis näitas muusikali tegu. Uuema puhul oli tegu muusikaliga (koos tantsude ja numbritega), mis oli saatuse tahtel ka film.
Mel Brooks oli tegelenud ka näitlejatega..ma tõsiselt elasin kaasa kuidas Zero Mostel vaevles, kui ta eitede käest armumänge mängides pappi tahtis välja suruda. Nats Kenneth Mars oli tõeliselt hirmutav tegelane. Fakt on see, et vanem versioon ikka miili jagu parem.
Mis juhtus uus versiooniga, kui neil selline uhke spikker ees oli. Millelt viksiti maha nii mõnedki reaktsioonid ja stseeni lahendused..siis aga otsusti omalt poolt muusikali ja tanstunumbrid mis kuidagi lõpuni välja ei kandnud.
Ainus hoiatus Mel Brooksi Producerit vaadates..hoidke voluumi nupp näpu all. Vahepeal näitlejad röögivad nii et seda tuleb kasutada.
Aitähh Mel Brooks, tuju läks paremaks. hambaid pestes enne voodise minekut ümisesin ma tunnuslugu "Springtime for Hitler"
Mis ma kõik internetist välja ei lugenud. Dustin Hoffman pidi tegelikult selles filmis peaosas mängima, aga palus Brooksil luba proovida kanditeerida filmi "The Graduate" proovivõtetel. Mel Brooks, kes oli parajasti Anne Bancrofti mees ja oli kursis filmi Graduate stsenaariumiga arvas, et Hoffman nagunii ei sobi, et mine proovi aga...
ReplyDeleteJoppas
ReplyDelete