Saturday, May 1, 2010

Assault on Precinct 13 (2005)
















Töö on tapnud vahepeal ihu ja hobid. Tunnen siis rõõmu TV vahendusel nähtud loo "Rünnak 13. jaoskonnale" blogimisest. Igakord kui ma seda pealkirja kuulen ma võpatan..sest minusse on jätnu kustumatu jälje selle 2005 aasta loo eelkäija 1976 aastal tehtud John Carpenteri originaal , mis oli Hollywoodi ühe halvema maitsega rez. ja ühe mu vaieldamatu lemmiku rez. arvatavasti parim töö.1976 aasta versioon oli uhke asi..tõeline klaustrofoobikute thriller ja maiuspala, kes näinud pole vaadake kindlasti ära.
Nüüd siis uus versioonist...kokku aetud hunnik üle keskmise staare..Matrixi paistel mõnulev Fishburn, lisaks Hawke, Byrne. Tunne oli selline et enamus filmist toimus stuudios, palju sinist filtrit ja filmiajaloo üks halvima tehislumega film.
Tulistatatakse kõvasti ja tehnika tundub olevat vahepeal arenenud...aga lõpp tulemus jäi originaalist ikka kõvasti alla. Vajalikuks peetud lisada mõttetuid suhte ja psühholoogilise liine, millest küll filmile kasu polnud. Suurepärasest perversse soundtrackiga klassikust oli tehtud tavaline, uuema generatsiooni rea action film, kus kogu aur läks efektsusele..ja uhkelt suremisele.
Ma arvan et ma poleks nii karm kui Carpenteri ees ei oleks.



No comments:

Post a Comment