Wednesday, April 25, 2012

Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)

http://2.bp.blogspot.com/-o-3nMEHxCyY/TwDhHkFbTBI/AAAAAAAACac/S5eyEcvApSo/s1600/Sherlock+Holmes1.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1515091/

Guy Ritchie hakab minu jaoks otsa saama..tuhmuma. Juba esimese Holmsi loo juures oli märgata teatud lohakust ja viimistlematust. Ja vaat isegi solvav , kuis oli materjaliga ümber käidud. Klassikust oli tehtud pajevik koos paukude ja mürtsudega. Teise osa võtsin kätte respectist Downey jr. vastu. Kes suutis ka minu jaoks mõttetust loost nagu "Iron Man" täiesti vaadatava filmi teha.
Täiesti hämmastav mööda laskmine castingu pundi poolt oli ka eelmisest osast üle toodud Rachel McAdams, kes on sellest ajastust ikka nii väljas oleva inimese näoga et selline asi torkab silma ja jääb närima. Õnneks jäi tema etteaste lühikeseks ja kõik korvati Moriartyga. Mis oli üks parimaid mida ma näinud olen. Ja teeb näiteks kuulsa Sherlock seriaali tõmblejale ikka 2 miiliga ära. Stephen Fry ..Scherlocki vennana..ja mustlastšikk Noomi Rapace olid suurepärased.
Film ise oli selgelt liiga pikk. Nautida suutsin ma tõsiselt ..metsas laaste lendavat pilti..mis oli üli pikk ja aegluubis. Nii et jõudis mõnusalt kohaneda vaata et.
Mi me siis saime pajeviku teise osa kus Scherlocki asemel võiks ükskõik mis tegelane ja nimi ega erilist muutust sellest ei oleks. Kui Guy kolmanda teeks..vaataksin loomulikult ka selle ära. Ja kindlasti on see parem kui mõni loll ameerika seeria komöödia.
p.s. ma tahan ka sellist kostüümi endale et diivaniga kokku saaksin sulanduda.
http://www.everythingaction.com/wp-content/uploads/2011/12/Sherlock-Holmes-A-Game-of-Shadows-02.jpghttp://img.poptower.com/pic-77821/stephen-fry.jpg?d=600

2 comments:

  1. Võibolla sellest, et see BBC sari mind surmani ära tüütas...aga millegi pärast meeldis. Näitlejad olid tublid. Kuri mees eriti.

    ReplyDelete
  2. Ja ma mäletan kuidas ERR programmijuht värises mõnust ..kui rääkis kuidas selle Sherlocki sarja ostsi..ahjusoojalt.

    ReplyDelete