Sunday, January 30, 2011

The Social Network (2010)




Film mille kallale läksin tõsise eelarvamusega. Olen vist oma ealiste hulgas selges vähemuses ,nimelt nende hulgas kes ei oma Facebooki accounti ja kes kustutas ka ära oma Orkuti.
Küsimus pigem põhimõtteline..näis kaua ma suudan oma võitluses naeruväärse neti suhtlustoaga vastu pidada. Kindlasti on Facebook..geniaalne idee..nagu ka Orkut ja Rate jne. Facebookil olnud ülitõhus PR...mis palli veerema lükanud ja mille hoogu ei näikse miski pidurdavat. Kas tuleb ka kunagi aeg kus facebooki kasutamise aktiivsus aeglustub ja asemele kargab miskit värsket ja kõik jooksikud taas liikumas on? Et facebooki formaat ja kasutusala muutub tõmblemise asemel argisemaks, puhtamaks? Vat ei tea.
Oma töö tõttu olen kuulanud paljusid ärimeeste ettekandeid ...ja Facebook hakkab seal võtma üsna tõsisemaid kohta..kuni valemiteni. Et kui sind pole Facebookis sa ei saagi müüa. Õnneks mul miskit müüa pole ja need sõbrad kes mul on..pole tüütud ja olen nendega vägagi rahul.
Film ise oli positiivne üllatus minu jaoks lõi eelarvamused seekord uppi..mind ei kutsutudki Facebookiga liituma ja sain aru et imdb kõrge hinde taga vaid kerge facebooki kasutajate boost.
Kogu loo edu lasub minu arvates rez. David Fincheril ..ei karga ega jää filmist meelde kellegi hiigel näitlemis sooritus (minu lemmikud olid kakskikud sõudjad). Kõik punt näikse kohal olevat selleks et nad aitaks pigem lugu ära rääkida. Jesse Eisenberg oli kahtlemata küll hea castingu tulemus. Selle noormehe ampluaadeks jääbki vist nohikute mängimine. Ja sai nüüd kindlasti kleepsu enda nime taha : Eisenberg..Social Network. Justin Timberlake oli tubli..sai ilusti hakkama. Kuid tõeline staar oli kindlasti Fincher.
Positiivne üllatus.

1 comment: