Sunday, January 9, 2011

The Day After Tomorrow (2004)




Ajalooline film selles mõttes. Et sama nimeline oli esimene DVD mille ostsin..miks ma siis selle ostsin..No pagan..kui ikka suur laine üle New Yorki kihutab ja see ära külmub jääkamakaks, ameerika sümbolitega jahmerdab ema loodus siis peab ikka seda VHS asemele ju DVD'lt vaatama..

Kuigi olen filmi kümme korda vaadanud ajas vihaseks ikka koht kus poiss oli automaadi juures uppumas ja helistas vanematele..ja ema ütles et ema on siin..ja ise ütles iga lause ette ..kuula tähelepanelikult mis ma ütlen. Meenutas Allo, Allo sarja, kus revolutsionäär kuigi aeg taob alati jalaga selga ütleb iga jutu ette, et ma kordan seda vaid üks kord.

Film tehti ajal mil öko ja globaalse soojenemise teema oli muutunud väga popiks ja populistlikuks teemaks maailmas. 5-6 aastat hiljem nähakse kogu selle hirmutamise ja elulõpu teooria taga vaid geniaalset businesmanide vandenõud. Ja ka eesti saab nautida saastekvootide müügist tuldud raha. Ilusad ajad. Ja endine Florida kuberner ütles et ..maailm tuleks päästa ja sõitis siis Hummeriga koju tagasi. Ja õige see ka on..las Prius jääb naiivitaride sõiduriistaks.

Katastroofifilmid on toredad..šanr omaette, millele on tekkindu suurem ja veel naiivsem fännklubi kui Justin Bieberile. Mina olen üks neist.

Tegu katastroof filmiga mis napilt pääses säästuka dvd riiulist ja sai juba selle tõttu klassikuks


No comments:

Post a Comment