Monday, February 1, 2010

Oldboy (2003)


















Minu Lõuna-Korea vallutus retk jätkub. Seekord sattus mulle kättemaksu triloogia kolm osa. Lady. Vengance oli mul nähtud ja ka blogi kantud. Ka oldboy on mu käest varem läbi käinud. Vaatasin nüüd selle uuesti ära.
Tegu eelkõige pene stsenaarium, stsenarist-rez. kes L. Korea vaatajatele tuttav Chan-wook Park. Mees ise nii stsenarist, kui lavastaja. Seda oli tunda.
Film hakkab 3 minutilise stseeniga politse jaoskonnas. Pärast seda olin ma juba võlutud, hästi üles võetud -lõigatud. Ja uhkelt mängitud. Istusin vagusi ja vaatasin.
Lõpus oleks võinud asi lihtsam..film oli niigi ilus. Miks veel seletada lõpus mulle 10 minutit mis tegelikut toimus. Tunne oli selline , et lugu sai tehtud 3 erinevat lõppu välja mõeldud ja käiku läks hoopis neljas. Aga ega see asja ilu ei vähendanud.
Aah veel.. madin 15 "kurikaelaga" ja haamriga rohekas koridoris..sellist asja juba hollywood teha ei suuda.

No comments:

Post a Comment