Friday, February 12, 2010

Brothers (2009)


















Läksin vendade kallale kerge eelarvamusega. Et nii..siit tuleb nüüd järjekordne heietus teemal kui raske ja samas õilis on olla ameerika sõdur. Võta näpust..sain vastu hoopis täiesti korraliku filmi. Vaatasin seda filmi esimest korda , aga ometigi mulje et olen seda varem kuskil näinud juba. Jim Sheridan on kahtlemata mees keda ma juba peaksin usaldama, ta on kogu aeg kõlkunud ma maitse piiril, aga pole samas kunagi külmaks jätnud. Ma ei tahaks urgitseda loo moraali kallal, et mis mulle nüüd öelda taheti või mis ma sellest järeldan. Ma olin küll selleks valmis kui film algas..valmis norima ameeriklaste kallal, kuid siis jäin näitlejaid vaatama. Hea grupp kokku pandud. Portman on minu jaoks ainuke lapstäht (loodan et ma kellegile liiga ei teinud)..kellest välja kasvanud ka suurepärane näitleja. Teda on hea vaadata. Palju on kiidetud Toby Maguire sooritust..miks mitte (meelega ei nimeta teda tema tuntud rolli järgi). Mees kuulanud rez. ja järginud juhiseid..kogu asja puhul jäänud pisut zombilik oleks ja liikumis maneer..,kui ta karjub või laamendab..pole see nagu päris. Eriline austus Gyllenhaali poisile..mitte ei imponeerinud see kuidas ta head onu mängis ja lastega hullas..vaid vägi mis selles mehes on (ta vahepeal täiskasvanuks saanud). Ta ei tee mitte midagi..ometi kahtlustan ma et tema on see kes kogu seda asja tegelikult veab ja tempo määrab. Omas mahlas Sam Shepard.
Eraldi peatükk..lapsed..pole näinud selliseid fantastilisi läbimõeldud laste rolle üle pika aja. Kõvasti tööd tehtud. Tegu polnud mitte klassikalise ameerika selline peab olema lapstäht valikuga, vaid oli kokku pandud keeuline terviklik väike inime (.sed).Koguni nii meeldis et paneks need lapsed "The Fall" järele teisele kohale.
Oleks peaaegu unustanud muusika..täiesti neutraalne ja nähtamatu. Kui aga seda eristada oskad avastad et see on perfektselt sobiv ja kena.

1 comment:

  1. Sullgi hea kirjutis ja peaks ka mainima, et lapsnäitlejatega tabati tõesti julmalt hästi märki. Eriti see vanem ja olulisema rolliga tüdruk. Maguirel võis olla vahel tühi pilk, aga igal juhul sobis ta rolli. Spidey on suureks kasvanud.

    ReplyDelete