Sunday, February 14, 2010

Die Hard (1988)


















Kui rääkida friigi filmist..siis Die Hard minu puhul omamas selle mõõtme jaoks maksimaalseid punkte. Bruce Willis kes kangutati välja uhkest TV srajast mille soome keelne pealkiri oli miskit "Konnankoukku kahdelle" mille austaja ma ka olin. mängib välja esimest korda action kangelase kes ka verd lekib ja kes ei tundu päris surematu. See on lausa revolutsiooniline samm võrreldes puise austriast pärit poisiga kel pole grammigi huumorisoont ja kes läbi seinte jalutab (lõpuks tehti temast küll triloogia, kus ta sai iseennast mängida ja sellega ennast surematuks tegi).
Die Hard..inteligentne , kohutav naiste magnet kuri Alan Rickman. Kes on tõeliselt julm..isegi 2010 aastal ei leia kergelt antikanglast , kes kui soovitud koodi ei saa siis ajud laiali silmapilgutamata põrutaks.
Nüüd kõige olulisem..see film minu jaoks ei igane. Meile kui vaatajatele esitletud hi-tech Nakatomi plaza arvutid küll edasi arenenud. See pole aga takistanud mind Die Hardi uuesti ja uuesti vaatma..ma ei vassi kui ütlen et see number peaks olema kuskil 50 kandis.
Sitane-verine Bruce Willise särk..see on Die Hardide firma märk. Kannan suvel puhkuse ajal maal mõnuga maikat nädal aega järjest..söön, teen tööd. Ja olen uhke kui selle välimus hakkab kaudselt meenutama Bruce Willise Die hardi kehakatet. Bruce ei loobu maikast kunagi. Isegi kui seellest pole miskit järel..(juhtum mille puhul Swartz ja Stallone ei jätaks juhust kasutamata et see seljast rebida ja musklist kaamera üle lasta) Üks film nüüd vahele, siis vaatan Die Harde edasi

No comments:

Post a Comment