Saturday, February 13, 2010

There Will Be Blood (2007)


















Film millest ma olen "hirmuga" mööda käinud. Pean Paul Thomas Andersonist väga lugu täna "Magnolia" ja "Boogienightsile". Seekord oli ta oma stamm näitlejad kõrvale jätnud ja teinud uute kuttidega 2,5 tunnise eepos-saaga.
Kartused osutusid asjalikuks..kergus ja lust oli kadunud ja asendunud oli see junnimise ja kangutamisega. Daniel Day-Lewis on näitlemise dinosaurus..kohutavalt teatraalne ja jõuline tüüp. Kuid sellist Day-Lewise rolli olen ma juba varem näinud ja ka siis tahtis ta vist Oscarit saada. Ma ei salli filme kus tahetakse mule koguaeg midagi öelda, a. la usk on silmakirjalik! Mats jääb matsiks ükskõik kui palju raha sa talle annad jne.
Kangutatud pikk lugu, kus katarsis jäi kogu selle higi kogusele vaatamata saamata.

No comments:

Post a Comment