Monday, February 22, 2010

Law Abiding Citizen (2009)


















Arvasin alul et näe, keskpärane Hollywoodi toodang. Mis jäle kaob ajalukku ja hommikuks meelest läinud ja kadunud nagu õhtune hamburger. Kuid ei..mida edasi seda rohkem marru see film mind ajas. Nu ni ebaloogilist jura pole tükk aega näinud. Jäin kohe murelikuks..et kas nad peavad mind rumalaks? Veel sisemulje ütles et tegu on paganama rassistliku looga..ma ei tea kus kohast ma sellele tulin, aga sellisele järeldusele ma millegipärast jõudsin.
Mi siis juhtus..ülijulmalt tapetakse perfektse pereisa naine ja laps. Mees haub 10 aastat kurja ja siis tuleb välja plaaniga, mis löb kõigil jalad alt. Osutub me ohutuna tundunud pereisa hoopis kellekski muuks kui me alguses uskusime. Peale kurjade on meil üks auahne neeger prokurör, kes peab statistikat oma võidetud protsesside üle. Selleks vahendeid valimata. Nende hulka kuuluvad ka kohtulahendi diilid mõrvaritega.
Rohkem rääkida ei tahaks ..peaksin selleks liialt filmi ette rääkima ja teil igasuguse lõbu ära võtma seda vaadata.
Kui olete ära vaadanud küsige endalt. Kes tegelikult võitjaks jäi? (vastus minu jaoks ilmselge ja läeb aravatavasti filmitootjate omaga lahku).
Jamie Fox ei kuulu mu lemmikute hulka..kuid kui ta veiderdamise jätab ja oma popi habeme maha ajab võib temast saada võib temast saada veel uus Denzel Washington.

No comments:

Post a Comment