Sunday, February 7, 2010

Black Dynamite (2009)


















Retro shit!!! Kui mina siin tõsiselt vähem kui kuu aega tagasi rõõmustasin retro ja "Disko ja tuumasõja" üle, siis kindlasti niheles mõnust ka 50ndates neeger ameerika mandril.
Tunne oli selline nagu oleks jälle sattunud vaatama 80 ndate lõpu ja 90 ndate alguse nalja lugu..Naked Gun..Eddy Murphy seiklused.
Mul on vist nahavahel peidus piisavalt rassismi mida keskmine ameeriklane häbeneks nagu sohilast. Igaljuhul kui olen vaatamas filmi, kus kõik nii tegeleased..rez. , kui stsenarist on mustanahaline siis väsin ma sellest keele šargoonist ja ihulisest tõmblemisest poole tunniga ära. Kui näidatakse filmi kus mustanahalisel on raske..siis tahaks hüüda. Ise oled jobu et selline möku oled kõige võimaluste maal. "Mustanahaliste" filmid on maailma rassistlikumad saadaolevad lood maailmas, Vihatumate rez. topi eesotsas on mul kidlasti kohe Spike Lee. Seetõttu ajab muigama ja lohutab, et kunagi sai valmis tehtud uhke šedööver nagu "Rahvuste sünd".
Film ei olnud halb..täitsa üle keskmise komöödia muidu kehvale naljaturule. Kuid selliseid lugusid ei saa palju teha..nad kipuvad ennast kordama ja siis pole Tarantinol ka midagi järgmises filmis näidata.

No comments:

Post a Comment