Tuesday, November 20, 2012

The Expendables 2 (2012)



http://www.imdb.com/title/tt1764651/

Kohutav film mis kõlbaks ajusurmast taastuvale patiendile vaikseks tagasitulekuks. Retro muuseum löödi taas lahti ja kõik kes kohale kutsuti..neil kästi paberile kirja panna oma laused mis maailma raputanud. Siis paluti need laused pähe uuesti õppida ja siis kästi neid samu lauseid kaamera ees öleda..selleks sobilikku kohta ja aega eelnevalt sobitamata.
Samas on see hea raviks ka keskeakriisis siplevatele meestele-naistele. See misssugune Stallone gang välja näeb paneb iga ennast põhja kvalifitseerunud inimese naeratama. Stallone sõidab maailma kõige koledama sikliga mille ta oleks nagu ise disaininud.
Samas olen ma rahul et ma kinos naerust väänlevate hulgas oma pead piinlikussest varrukasse ei pidanud toppima.
Ja loomulikult armub-kiindub filmi ainus naistegelane Stallonesse. Lisaks veel sai esitatud filmis üks filmiajaloo naeruväärsemaid monolooge: MIks noormees sõjaväest ära tuli? ..Pärast pikka rasket päeva lahingutele baasis avastas et tema koer oli maha lastud. ..
Arnold vist kardab pauku.hinga kord kui ta päästikule vajutab hakkaksid tal nagu hambad valutama ja nägu moondub.
Chuck Norris..damn!
Ma loodan et tegijad teevad ka seda sellepärast et nalja saada.




2 comments:

  1. ee.. see on muidugi su oma asi, kuhu sa oma raha kulutad, kuid siiski- ega sa ometi midagi muud ei oodanud?

    ReplyDelete
  2. ei absoluutselt mitte. Pealegi olin ma ju esimest näinud..:)
    Vaatan palju soppa et enda tuju tõsta

    ReplyDelete