Sunday, December 6, 2009

Mind Game (2004)














Üks hull lugu. Jaapani maa Maradona märatseb baaris..vägistab-peksab. Poiss laseb ta maha..siis nad põgenevad ..terve jaapani vutikoondis ajab neid autodega taga. Vaal neelab nad alla, kus kohtuvad mehega kes seal 30 aastat veetnud.
Infot tuli meeletult ja ilma igasugu pauside- piirideta fantaasia. Oleks tahtnud kogu selle 1.50 kestud loo 5-10 minutisteks juppideks lõigata ja siis kordamööda vaadata. Palju tehnilisem Priit Pärn. Tehnikaid prooviti mitmeid.. Mis mulle meeldis oli emotsioon. Kui ikka inimene multikas ..jooksis..sõudis..pingutas..keppis. Siis oli mul toolis seda paigalpüsimata raske jälgida..seda tehti niivõrd hoo ja intensiivsusega , et võttis nihelema. Lõpuni ma vaatasin ja väsinud ma pärast seda olin.

No comments:

Post a Comment