Friday, December 25, 2009

(500) Days of Summer (2009)


















Seda neiut olen ma näinud varem loos "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy."..ja endiselt ta meeldib mulle. Ta ei näitle üldse, kasutab samu võtteid kogu aeg (lodevat kõnemaneeri) omab hiigelsuuri silmi. Ta ei tee eriti midagi ja ometi ta meeldib mulle. Lugu meenutas mulle oma ülesehituselt ja jutustaja kaasamisega väga "..Galactica" lugu. Lugu oli intrigeeriv näitlejate valik "sõltumatu"..kuid millega ma kuidagi nõus ei ole on filmi sisu. Meile nagu taheti miskit öelda, või moraali lugeda. Millega mina ei olnud aga üldse nõus ja tavaliselt ma ei nori loogika kallal, aga kui see mulle vastu karjub siis võtan sõna. Kindlasti rallis see film mööda gestareid ja lantis auhindu. Näitlejad meeldisid. Igatahes ennem miskit selist kui Sarah Jessica Parkeriga (mees osalise võite ise valida) romantiline-komöödia.

No comments:

Post a Comment