Friday, December 25, 2009

Das weisse Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009)
















Kas jälle Lenne selle mulle sokutanud? Igatahes..lugu oli hea ja sellest tahaks rääkida pikalt. Teen nii lühidalt kui võimalik. Auhinnatud lugu ja asja eest. Lugu saksa külast I maailmasõja eel. Pilt must valge , kuid seekord õigustatult, mitte edevuse pärast. Must-valge pildiga oli vaeva nähtud ja tehniliselt oli fantast töö tehtud. Aega on..kaamera püsi kaua paigal. Vaatab vahel kaugelt pealt. Soome temperamendiga töö. Lugu ise jäi kummitama. Just sellised nad olidki..külaelanikud. Kätemaksuhimulised, ropud, perverssed, labased, ahned, kadedad. Filmis olnud paruni proual oli täiesti õigus ses suhtes.
Kui mu ema kukub läbi sinu saekaatri põranda, siis läen mina ja niidan su kapsad maha..loogiline?! Sa oled kortsus ja kole..ma ei taha enam sinuga keppida. Ma tahaks hoopis oma 14 aastast tütart nüüd rautada..loogiline ?! Et su mõtted puhtad püsiks..seon sind 13 aastane poiss ööseks voodi külge..loogiline?! Lõpuks tapeti Ferdinand ja algas I maailmasõda.
Nojaah..film mida tasub vaadata. Kui kunagi ma saksa filme vihkasin , siis viimastel aastatel nad ikka mule väga meeldivad. Prantslaste vastu mu vimm endine.

No comments:

Post a Comment