Monday, December 14, 2009

Die Blechtrommel (1979)














Oleks see eestlaste tehtud..Lööks see üle Kaljo Kiisa "Hullumeelsuse" positsiooni meie filmiajaloos. Raamat mida ma kunagi ammu olen lugenud..ja pärast mida mulle kõik millega Günther Grass seotud on ka meeldinud on..väga see lugu meeldis.
Film oli lihtsalt ja uhkelt tehtud..vaatasin vaikselt viisakalt loo lõpuni ja ega miskit ette heita olnudki. Tervikuna tugev lugu. Poiss oli grazy pilguga ja hästi valitud. Olin unustanud ja hämmastas poisi kes otsustas enam mitte kasvada julgus-jultumus..kuidas suutis ta hukka saata kõik inimesed kes ta läheduses viibisid. Pisut klassikaline maski taha pugemise lugu..ma olen väike-süütu poiss..(kes vabal ajal majapidajannale "ära surab"). Mis te õige mõtlete. Tahaks veel selle aja saksa lugusid näha, sest paljud näitlejad olid mulle Das Boodi jms. ajast tuttavad-meeldivad.
Samas jäin pikalt mõtlema kääbuste osa üle..ei oskagi enam seletada miks.

No comments:

Post a Comment