Saturday, July 24, 2010

Valhalla Rising (2010)




Njaah..sellepeale ütles Õunapuu rakveres lavastades, et tuled sisse teed oma sisemise sajoobi ära ja tõmbad vasakule nahhui.
Mulle meeldivad väga aeglase tempoga filmid (Kaurismäki, Jarmuch)..kuid see ei olnud oa aeglasele tempole vaatamata üldse see. Karjusin vahepal ekraani peale , et lähme edasi pagan mida me jobutame. Kõik see ilu mis maastikudes ja pildises kompas saavutati..läks samuti selle molutamise pärast vastu taevast. Peategelane Mads Mikkelsen on kahtlemata kuratlikult fotogeeniline ja meeldib kaamerale...pilt oli ilus..aga palun..
Mudas püherdamine..hakkas juba väga meenutama Ojasoo-Saksamaa teatrit, et kus reegel järgmine , kui sittagi teha ei oska..kisu näitlejaid paljaks ja pane nad rooja sisse püherdama. Sattusin kord No teatrisse külla, kus saksa lavastaja "Stalkerit" lavastas..olid käimas just proovid kuidas näitleja endal suu turvast täis topib ja siis kaamera seda ligidalt filmib.
Ei mul ei ole kunsti vastu midagi..tehke seda. Aga tehke palun nii et normaalne inimene ka sellest aru saab ja nautida suudab.
Ma loodan et ma nüüd tõesti kedagi kel äkki see lugu niiiii väga meeldis ei solvanud.
Visuaalne..jobutamine. Täitsa ime et ma lõpuni ära vaatasin.

1 comment: