Sunday, July 25, 2010

The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009)




Vaatasin filmi ära ja nüüd olen siin masina taga väga vastuoluliste tunnetega. Peamine küsimus see , et kas selle filmi pidi lõpuni tegema. Mul on väga suur respect loo lavastaja terry Gilliami vastu. Teda võib suuresti võrrelde või õieti vastupidi. Temasse samasse masti saab liigitada Tim Burtoni. Mõlemad mehed on tugevad visionäärid ja on üsna kindlad vist uba eelprotsessis kindlad selles et milline see asi lõpus välja hakkab paistma. Terry Gilliami casting on alati olnud neetult põnev ja pisut üllatav. Ümara näoga Lily Cole nägi oma räbalas kostüümis seal logusevas vankris väga efektne välja.
Christopher Plummer kulunud ja joogise Parnassusena oli ilusti lõpuni viidud karakter. Minu lemmik oli aga ikka taas seekord kuradina esinev Tom Waits..see mees on geenius. Filmi esimene pool jooksis ilusti ja mul oli mõnus seda vaadata..Gilliami jaoks pead vastavas konditsioonis olema..muidu tundub ta liig "raskepärane." Kuid teine pool kukkus minu jaoks totaalselt ära..et lugu lõpuni viia oli kohale toodud tugevaid meesnäitlejaid kes siis pundi peale surnud poisi osa lõpuni tegid. Kahtlemata ilus šest lahkunud kolleegi suhtes, kuid mul jäi kogu seda asja vaadeldes kergelt s__a maik suhu. Nagu oleks mind püsti kistud kinos et ma seisvatel ovatsioonidel saaksin osaleda. Mul aga ei meeldi isegi istudes plaksutada.
Kindlasti oleks sel kõigel teine väärtus ja suudaksin ka hindamisel olla asisem-leebem, kui oleks seda suudetud planeeritud rivistuses lõpuni vedada.
P.s. kui ma filmile pilte otsisin olid kõik pildid arvake kellest?
Tore Giliami maailm, kuid kahjuks rikutud mentaliteedi-väärtustega film.


No comments:

Post a Comment