Friday, February 13, 2009

Thick as Thieves (2009)



















http://www.imdb.com/title/tt1112782/

Nagu peaks ju olema midagi, kui sa oma silmad näitlejate listist üle vaatad. Paraku tuli välja "Take the money and forget it " lugu. Nu kellele siis ei meeldiks panaröövi lood..seekord mindi küll seifi kallale , aga millegagi küll üllatada-saavutada ei suudeta. Kogu asi seisneb selles et tõmmatakse vintsiga plokk seinast (kes arvab et nüüd järgneb uhe loetelu, siis see eksib. See oligi minu arvates parim osa sellest röövist)..kõhuli rula peal Banderas, kes pika tokiga lükkab mingi junni õigesse kohta..jääb küsimus:nahhui ta seal rula peal üldse aelema pidi? Ma tavaliselt ei nori ebaloogiliste käikude kohta filmis..annan pa kõigile andeks, aga seekordne irin minu poolt on naeruväärsuse ja frustratsiooni tulemus. Püanti keerutatkse küll nii küll naa..ma olen vist liiga palju vaadanud filme. Viimane film kus perse korralikult lohku tõmmati oli vist "Game"..aga seekord oli üsnagi ette aimatav. Kehv film mõne staariga.

No comments:

Post a Comment