Saturday, February 28, 2009

Donnie Darko (2001)



















http://www.imdb.com/title/tt0246578/


Esimene küsimus oleks, kuidas ma sellise filmi oma elus maha olen maganud? Midagi konkreetset..hmm..pikk vaikus. Ässalt üles ehitatud stsenaarium kindlasti üks tähtsamaid elemente, samuti õde-vend Gyllenhaalid ma mõlemi andunud fänn). See film oleks võinud ju ometigi olla täielik solk..ometigi naelutab su esimesest minutist ja ahmid seda kuni tiitriteni välja. No siukest asja ei saa ju juhuslikult planerida mõtled peale film. See müstiline film läeb kindlasti minu isiklikku top kümnesse. Stsenarist-rez. Richard Kellyl tuleb kindlasti silm peal hoida (p.s. "Donnie Darko" tegi ta valmis kui oli 25 aastane). Sellist noorusega kooskäivat geniaalsust kohanud viimati Paul Thomas Andersonis

2 comments:

  1. Mina tean täpselt, miks ma selle maha magasin. Ma olen koguaeg arvanud, et see on Pacino-Depp gänster-nuhk filmi paroodia. Mõtlesin, et seda küll ei taha näha. Alles hiljuti sain teada, et ei olegi, et on täitsa talutav film. Pole veel aega saanud vaadata.

    ReplyDelete
  2. Vaatasin seda oma gümnaasiumi filmi hulluse perioodil ning see pakkus sellist nooruslikku fantaasia tõe otsimis mõtet, samas jäi film natuke piiratuks oma vaimses lennus.
    Papa Smurfi jutt oli lahe.

    ReplyDelete