Sunday, February 1, 2009

The Day the Earth Stood Still




























http://www.imdb.com/title/tt0970416/

Ajaviide, mis leiaks oma koha ka minu dvd riiulis. Sellist ajaviite leiaksin ma sealt ikka ja jälle ülesse ja paneks endale taustaks käima. Mis oli tore et selle filmi ootuses kaevati väla sama filmi 51 aasta versioon mida "tattninad" mina kaasaarvatud üksteise võidu tõmbasime.
Uus versioon oli üsna isutu..ja kuiv. Käsikirja mees oli ikka proovinud ka vimkasid sisse visata et nagu vana aga väikeste muudatustega..adidas-aidadas.
Näen hordide viisi pettunud nägudega inimese kinost välja jalutades..oli kahh ..ei olnud mäsu palju ju nuttu oli vähe.
Aga nagu alustasin nii ka lõpetan..see leiab koha mu riiulis ..läeb Die hardide taha ja End of the worldsí. kõrvale. Mul on selliseid filme tarvis

No comments:

Post a Comment