Wednesday, February 25, 2009

The Lost (2009)














http://www.imdb.com/title/tt0831916/


Kui aus olla tahaks selle filmi üldse ära unustada, aga kuna paar tundi oma elust sai selle peale raisatud, siis siin ta nüüd on. Armand Assante on kogu mu teadaoleva elu vatikult ilus-tüütu näitleja olnud. Seekord tegeleb ta müstilise juhtumiga, kus ühes naispatsiendi ihu mitu inimest korraga kasutab. Palju lubav..mis. Peale poolt tundi , kus ma olin tegelastega tutvunud ja sisus selgusele saanud olin ma juba tüdinenud. Tähelepanu hajus..meenub vaid et kord olid pruunid läätsed , siis rohelised. Nilbe muusika , nurgas vingerdav ja röökiv sassis juustega psühhopaat. Ma arvan et produtsentidel olid ausad kavatsused selle loo kallale asudes, aga lõpp resultaat mind küll ei võlunud.

No comments:

Post a Comment