Monday, February 9, 2009

The Reader (2008)




















http://www.imdb.com/title/tt0976051/

Pärast filmi esimest poolt tundi olin kindel et vaatan 2008. aastal tehtud uut "Noorus on ilus aega" (uhke pealkiri eh?). Tollane Bo Wiedebergi filmil oli ikka mu tiinekaeale sügav mõju..olin tollal ise vaata et armunud naispeaosalisse. Seekord sama raami peal ratsutades, olin kindel et krt. ma ei taha enam vaadata Wiedebergi filmi..aga oh ei ameeriklased seda ka nii ei jätnud. Aeg läks edasi..Winsleti grimm muutus üha hallimaks. Ja korraga olin hoopis nazide üle kohut mõistval kohtuprotsessil, mille uhkem osa kõigi nende vesiste silmade ja vihasele rahvamassile lisaks oli kuduvad endised natside naisvangivalvurid, kes tõstsid silmad oma tikandilt vaid siis kui miskit põnevat räägiti või kui süü teiste peale oli vaja ajada. Kus kohast leiti filmi 18 aastane David Kross..see hea leid. Sellest mehest kuuleme kindlasti veel. Lisaks Lena Olini uhke sutsakas. Kuigi juudi teemat puudutati nagu möödaminnes..piisas sellest mulle täiesti, nu krt. ei istu see juutide hala ammu juba enam.
Filmi lõpuks oli aga Winslet ikka juba päris hall ja kole. Vist kvaliteet film, mis polnud aga minu maitsele

No comments:

Post a Comment