Monday, October 22, 2012

Vasaku jala reede (2012)



http://www.imdb.com/title/tt2106744/

Eesti film...( selle sõnapaariga võiks ju kirjutamise lõpetada). Miks mul jääb..jäetakse mulje et meil endal munasid ei ole.Enamus mis me filmides toodame on ühe teise loo..halvemal juhul ameerika stilistiline plagiaat. Miks ma peale Lõuna Koera filme kiunun et vaadake ometi filmi tudendig. See ei ole ju nii raske. Kõik on lihtne ja geniaalne. Ei salli filme kus ma ei saa aru mida mulle kui vaatajale pakutakse on see komöödia, action film, paroodia?
Kõik on mõistetav. Tegu on noorte 21 ja 22 aastaste tegijatega. Selle kohta ikka voila..ja vaja see Rodriquezi. Ritchie ja Tarantino ummistus kuidagi organismist välja saada vaja. Ka "püha Tõnu.." kohta öeldi et Õunapuul oli vaja see filmidest sadestunud taak kuskile salvestada ja lahti saada.
Usun et ka nüüd..kuna tegu noorte poistega siis antud stilistika mõistetav.
Samuti ületati ka kääridega tegutsemisel minu loogika piire. Selline hakkimine toimib Tarantino "Marukoertes" .."Lock, Stock.." loos. Meie ei oska seda..sry.
Karakterid olid ju toredad. Ott Leppland teeb uhke sutsaka. Kuid kõik need karakterid ja ebaloomulikud valgete maika särkidega "American Graffity" mehed ei ole mitte eesti rida. Ime et selleks kuskil veel Ford Mustangit välja ei otsitud.
Ei tohiks tegelikult eesti filmi kallal ju vinguda nii palju. Iga asi mis tehakse tuleb ju eesti filmile igal juhul kasuks. Edu edaspidiseks poistele. Teine saab olema veel raskem teha. Oma asja nad oskavad..pehmeks rääkinud mitmed kõvad näitelejad et need filmi lustima tuleksid.





1 comment: