Saturday, January 7, 2012

Kormoranid ehk Nahkpükse ei pesta (2011)




Pühad on toredad siis näidatakse rahvale preemiaks tema enda maa filmid ära..ilma et peaksid selleks kinno minema. Ja mul on igakord hea meel selle üle. Olgu ma siis vahepeal kibestunud tulemuse pärast mida näen ,ikka olen ma jaol ja valmis kõik üle vaatama.
Guido Kangur on selle loo A ja O ..algus ja lõpp. Lavastajad-produtsendid on pidanud ikka vist meelitame..kellitama et Guits ennast minna laseks. Ja siis koguni vist kohati hakkama ka meest pidurdama..tundus kohati ohjeldamatu ja metsik.
Väga haleda mulje jättis naispeategelane ja munn-sõber Osolin.
Positiivsed üllatused oli usutsikid ja eriti Padar. Kes suutis elus esimest korda ekraanil (mõtlen kõiki ekraane) endast hea mulje jätta. Tekkiski siuke mõte..ehk soovitus Padarile. Jäta see kuradi asi millega sa tegeled (Sun) kus kurat ja mine osale mingis muus bändis näiteks kidra mehena. Su enda huvides.
Esti film on ikka eesti film..sellel on kuidagi oma mekk juures..Ka siin oli tunda lugu "Lammas all paremas nurgas" saate küll aru mis ma mõtlen. Kui me eesti kino 100 aasta kriitikute topp 20't. vaatame, siis tundub ikka veider. Et 100 aastat filmi ajalugu ..see on see mida me suudame ja suutnud oleme? Ma ei mõtle seda halvas mõtles..vaid nendin seda kui paratamatust. Sealt tuleneb ka mu Lõuna-Korea filmide armastus. Neil ei ole midagi rohkemat olemas..meie kes me oma näitlejaid oleme kiitnud juba sajand taevani ei suuda midagi sellist saavutada.
Kaamera ette olid tiritud enamus aktiivsed seltskonna ja kultuurivaldkonna staarid. Aga nii peabki..samuti toimis ka juba Mark Soosaar "Jõulud vigalas" filmis..see on võimalus need inimesed "marmorisse" raiuda.
Filmis ja peale võtteid surnud Enn Klooren on endiselt hämmastavalt heas vormis...ja nägi välja kõige filmilikum tegelane üldse.


1 comment:

  1. Enn Klooren oli ylihea. Minu jaoks ongi see osatäitmine jäänud yhkes tipuks, mitte ainult selle filmi, vaid yldse Eesti filmide puhul. Kuidas ta laualt kypsisepuru pyhkis...no lihtsalt geniaalne. Täpne ja iga millimeeter paigas. Tema taustal olid teised natuke...toored. Aga naersin päris mönuga ja ei peagi yldsegi halvaks filmiks.

    ReplyDelete