Saturday, October 23, 2010

Jonah Hex (2010)



Vat selline lugu veel koomiksite põhjal tehtud. Ainuke põhjus miks ma selle kohutise kallale asusin oli Josh Brolin, John Malkovich (kes üllatus, üllatus mängib taas kurja),.
Film ise oli täielik soperdis millest tasuks ringiga mööda minna. Igale tiku viskamisele järgnes selline võimas napalmi plahvatus et "Apocalypsis now" ja "Die Hard" seeria püromehed kahvatuvad. Ässad nagu Malkovich ja Brolin ei teinud ju midagi halvasti..tavaline näitleja argipäev.
Totaalne fiasko minu jaoks oli Megan Fox..miks krdi. pärast võetakse kulunud baari vananevat litsi mängima "plastmass" ikoon. Oli lasknud enda kostüümikunstikul pluus ja seelikuid nii sättida et piisavalt välguks siit ja sealt , et seksisümbolite tabelis kõrge koht säiliks. Äkki on sellist frukti filmi müügiks tarvis..kuid mulle on ta pigem nagu roheline leht prae peal sööklas mis mulle ette tuuakse..Viskan selle esimesena kõrvale et oma praadi nautima hakata.
Filmi alguses oli selge et kuri sureb efektselt filmi lõpus, kuid kui see aeg saabus olin juba tüdinud ja huvi kaotanud. Ja selle siplemise käigus jäi se mul isegi vist vaatamata. Selleks ajaks ootasin juba lõputiitreid. Epiloog mis ennast sinna vahele pressis oli veel hullem. Ma loodan et vähemalt mõnele 9 aastasele koomiksi sõbrale see lugu siiski ka meeldis.

No comments:

Post a Comment