Thursday, November 19, 2009

Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009)




















Teine osa.. Lenne igakord vaatab mind kahtlustavalt kui ma irvitan selliseid filme vaadates omaette. Tema pilgus pisut mure ja etteheidet. Nii üllatav kui see pole ..see oli naljakas. Mul ihu..närvid vajavad naudivad sellist meelelahutust-puhkust meeledi. Baskini teatris oleks mul piinlik aga sellised filmid mu meeltele meeldivad.
Vaatasin lõpuni ja naersin rohkem ,kui "Hangoveri" ajal. P.s. mul on tunne et see on esimesest parem. Kuri s'i susistav vaarao on geniaalne ja vaimukas.
Aeg ajalt tuleb ennast ikka paaril korral nö. välja lülitada :kui hakatakse jahuma ameerika mõtetu-olematu ajaloo üle, filmis mingid liini hakatase ajama. Tehke nalja raisk! Ja juba nad läevadki edasi. Tore oli.

No comments:

Post a Comment