Sunday, November 15, 2009

9 (2009)

















Ma ei saanud päris hästi aru, kellele see multikas tehtud oli.. Laste jaoks liiga paljud "surid"..täiskasvanute jaoks oli pisut lahja. Mida ma tõesti hindan on visuaal..detailid..atmosfäär. See kõik oli raamides püsiv ja kvaliteetne. Mille üle jaurata tahaks oli sisukus. Äkki oli häda selles et ma ootasin palju enamat, sain aga nukkudega action filmi. Selgelt liig üle-pushitud lugu. Uhke Tim Burtonlik atmosfäär ja vähe sisu. Multika puhul ei saa samuti allahindust teha. Seal on sama raske teha lugu mis imeks algusest-lõpuni. Kui lugu ära laguneb ,on nõrk..siis saab vaataja sellest samamoodi aru nagu tavafilmis.

2 comments:

  1. Aimulle see jällegi meeldis. Võimalik, et kokkuvõttes tõesti ainult atmosfääri ja visuaali pärast. Selle koha pealt nõus, et sihtgrupp segane kuid neid filme, kus sihtgrupp hoomatav ei ole, toodetakse kogu aeg kamalute kaupa. Ei maksa sellest häirida lasta. Selle filmi vaatamist ma ei kahetse.

    ReplyDelete
  2. Seda küll..katastroof see polnud. Kui minu jaoks oli see hirmsasti üles köetud film..et see tuleb vägev..oota ära. Päris seda see polnud

    ReplyDelete