Monday, November 23, 2009

The Gamer (2009)






















Selle loo sisu oleks ma nagu varem kohanud..väga ligidal "Surrogaatidele". Sci-fi lood on moes ja neid muudkui tuleb. Tore..mulle nad meeldivad..see meenutab pisut juba 50ndate Ufo paanikat-foobiat. Sellega seoses tuleb meelde Orson Wellsi kuuldemäng raadios..pärast mida ameeriklased kodudest käkaskaela põgenesid ja olid kindlas et Ufod on nüüd maabunud. Tänapäeva inimest on juba palju raskem lollitada..proovitakse kõike teadaolevaid nippe..montaaš on nii neetult tihe et mina 30 ndates inimene pudenesid nende rütmist maha, Kogu lugu ongi koletult hakitud ja "ebakvaliteetne" (ei leidnud paremat sõna). Mis on tore äratundmis moment mängurile..on nö. mängus olevad mõtetud tavainimesed..kelle programeerimisega tavaliselt vaeva ei nähta. Kes käivad nurgeliselt või käivad järjekindlalt vastu posti.
Mis veel..kui maailm oli Sims maailm siis inimesed vaid nussiksid. Üllataval küll aga ma olen isegi sellega nõus. Mis see mõttetu loom ikka paremat suudaks välja mõelda.

No comments:

Post a Comment