Saturday, November 14, 2009

Mina olin siin (2008)


















Läksin selle filmi kallale suure eelarvamusega. Vilbre mis teinud seni olnud suht suurepärane..aga stsenarist oli teine "targutaja-esteet" Raag, siis lõi mulle pidurid peale. Eesti filmide puhul raskus see et sellega seotud on kuidagi isiklik. Sa tead neid kõiki kes kaamera ees ja taga..ja kõigele selle juures objektiivset hinnangut anda suht keeruline. Nii hakkasin ka selle filmi alguses kohe nokkima..et näe targutaja-esteet ..vitutanud montaaši ja üleehituse "Trainspotingust", peegli ees stseen "Taxi driverist". Kui aga lugu hoo sisse sai ja lisandus Tambet Tuisk. Läks elu lahti..Tean et eesti kollasele kirjandusele meeldib kuidas eestlased filmis kepivad..siis saab ju pärast teha intervjuu..et kuidas oli mr. X voodis siis olla? Mul aga tekkis taas tõrge (küll on mul neid palju), et kas seda on nüüd vaja. Kõik oli tehtud esteetilselt ja ilusti, aga kas see nüüd oli seda väärt (ohverdati ju selleks üsna palju). Ma mölisen taas liiga palju. Film oli hea..eriti eestlase kohta.
P.s. Prangel oli kohal.

1 comment:

  1. Krt vaatasin seda filmi ja tuli meelde...ma olen selliseid oinaid tundund küll...isegi koos Hollikas käinud vms...hirmus mõelda, mis oleks võind saada.

    ReplyDelete