Friday, January 29, 2010

Possible Worlds (2000)














Skisofreeniline lugu. Mees kellel varastatakse aju.. Hakkame siis nägema veel aega mil mees liigub ja tegutseb. Mees kes olnud ja on mitmes (tuhandes) kohas korraga. Kohtub ühe ja sama naisega..siis ilmub keegi teadlane kes püüab mulle tekkinud olukorda selgitada. Teeb sellega olukorra veel segasemaks minu jaoks. Siis veel kolmas liin..noor ja vana dedektiiv kes ajuröövi uurivad. Vahele geniaalseid kaadreid ja leidlikke kaamera nurki. Peaosalisi kaks nedega olnud aega tegelda, teatraalne lugu.
Pingutustest hoolimata, jäi see kõik minua jaoks kaugeks. Ma olen lihtne inimene ja ei salli keerulisi asju..:) Veelkord: Kunst ja hea (film, raamat, etendus) ei pea olema nii neetult keeruline, paatoslik, pingutatud.
Või oli minul täna halb päev?

2 comments:

  1. Vist oli ikka halb päev, minu meelest on see ülikõva film. Trash kiidab Lepage'i "Confessionali" ka valjult.

    ReplyDelete
  2. No ma olen nii Lapage´i fän juba, et tirisin netist kaks tema teatrilavastust.

    ReplyDelete