Friday, July 31, 2009

Push (2009)




















Palju lubavad plakatid ja kindlasti oli ka udupeen trailer. Ma nagu ootasin , et sellest on tulemas mulle tore elamus. Sisu oli super hea..rada mille järgi minna..siuke Herose seriaali filmi versioon. Aga kui juba filmi alguses habetunud peaosaline ärkas..ja nägi välja ja liikus-käitus nagu Buffy seriaal ühe osa seksikas külalisstaar hakkas asi minu jaoks hapuks kiskuma. Veider küll aga üks mees suudab kogu asja perse keerata. Kahtlemata on tal väga hea agent..Nu igatahes kui ma järgmine kord näen nime Evans siis ma jooksen minema ja ei vaata tagasi. Dakota Fanning on ka vahepeal suureks kasvanud. Rasked ajad neiul ees et kas geniaalses lapstähest ka näitleja saab.
Ma ei teagi mis veel juhtus..nagu öeldud lugu oli lahe koomiski laadsed pool superkangelased va. peaosaline enam vähem näitlejate brigaad. Aga nu ei läinudki see lugu käima ja lendas minu jaosk kõrge kaarega säästuka plaadiriiulisse.

No comments:

Post a Comment