Saturday, February 19, 2011

Resident Evil: Afterlife (2010)




Ma ei ole nüüd kokku lugenud mitmes Resident Evil see nüüd on. Igakord ma olen et vaat et pisut oodanud seda lugu. Saan igakord ka seda mida saada on..siukse B filmi zombidega..kus tavaliselt ka üks leveli lõpus elav priskem elukas. Meenub ka aeg kui ma veel arvuti mänge mängisin ja öösel õues suitsu kiskusin kui mõni koht ületamatuks jäi mängus. Need oli elu kõige suurema hirmuga tõmmatud suitsud pimedas rõskes öös.
Proua Milla Jovovic näeb endiselt väga seksapiilne välja oma püstolite ja zombisid tükeldava keskendunud näoga. Zombisid on õnneks kuratlikult palju..on mida tükeldada.
Üks mu lemmik maailma brand Umbrella corporation teeb jälle maailmale ülekohut , korjab kokku alles jäänud inimesi et nendega veel paar huvitavat katset teha. Kogu asja juhib mees kes näeb välja kes näitleb üks ühele Matrixi geniaalse agent Smithile.
Ka päikeseprillid vist samast poest ostetud.
Loost tehti ka 3d versioon..mis mul öelda. Ei viitsiks küll selle filmi puhul poolteist tundi prilllidega istuda. Ka natsi saksamaa oli ju teinud katsetusi 3d filmidega..mina igatahes ootan kuni see "uudis ja kuum" asi jälle moest ära läheks.
Tehke aga veel..mina olen kohal ja vaatan ära.

No comments:

Post a Comment