Monday, March 8, 2010

Harry Brown (2009)

















Hea et on olemas mees nimega Michael Caine. Film oli üli britilik ..tõmblejatest prii vaikse kulgemisega lugu. Slummis kapuutsides pätid tapavad Harry sõbra ja vana mereväelane ei saa asja nii jätta ,kui politsei on jõuetu.
Ma olin Harryga seekord 100% nõus..neetud kapuutsiga vrdjad väärisid surma..Iga viimane kui neist ennast täis argpüksidest. Ma pole filmis juba mõnda aega nii ühe mehe poolt olnud. Küta Harry, tapa Harry!
Ja kui slummi mõtetused politsei vastu märatsema hakkasid..tundisn ma tõsist puudust 19 sajandist, kus mõttetute märatsejate pihta kõhklematult tuli avati. Millepärast noored märatsevad..et oma õigusi kätte saada? Looduse kaitseks? Mõttevabaduse kaitseks? Ei..peamine tegevusmootor palju asisem ja igavam..et saaks märatseda. Loos ei ole võitjaid. Ma lohutan ennast neil puhkudel sellega, et loodus teeb omad korrektuurid ja paljud neist 25 eluaastat tähistavat juubelit ei näe.
Ameeriklased polnud vist näinud vene filmi "Vorosilovi snaiper" vms. Hirmsasti meeenutas nähtu mulle seda lugu. Ei olegi filmi kohta miskit halba öelda. Tore et selline lugu olemas on.



No comments:

Post a Comment