Wednesday, November 18, 2009

L'instinct de mort (2008)

















Mul on läinud halvasti prantsuse filmidega. Godardi jaoks ma olen vast liiga saamatu..naljadlood tunduvad pinnapealsed. Tunnistan et olen nautinud "La Haine" ja "Amelie'd". Hiljem olen veel katsetanud mitmeid erinevaid variante..suht tulemusteta. Nüüd siis vaatasin minagi prantslaste gangsteri saaga ära. Materjali oli üle nelja tunni (2 dvd'd)..tekkis selline tunne nagu noorukina kui üks pühapäeva hommik panin teleka käima ja soome tv näitas Woodstocki..terve päeva ma toimetasin oma asju ja see doumentaal muudkui käis ja käis.
Hakkas see lugu väga entusiastlikult mu jaoks..fantastile Vince Cassel ja veel lahedam vananev Depardieu (kes oli eriti cool). Pärast 3 tundi tundsin et hakkan väsima..peategelane ju ei muutunud ja hakkas mind tasapidi tüütama oma rumaluse..naeru ja kuulsusejanuga.. Hakkasin juba lõppu ootama..siis see ka tuli. Kuid lõpus kui kõik oli möödas oli mul ometi peategelasest kahju. Igaljuhul au tegijatele!

No comments:

Post a Comment