Saturday, November 14, 2009

Detsembrikuumus (2008)






















Ja eesti filmide päev jätkus. Palju kiidetud "Detsembrikuumus" oli palju julgust juurde saanud peale "Mina olin siin " vaatamist, et ehk polegi halb film...oli halb! Miks ma peaks allahindulsega filmi suhtuma..kui tegu on eestis tehtud filmiga? Ei peaks.
Oli kulutatud üsna palju raha ja laskemoona. Hale on see kui eestlased püüavad rekvisiitidega taastada 20 ndate tänavapildi. See on jäänud endiselt samale tasemele mis see oli juba "Kuulsuse narride" telelavastuses.. Kuulutuste post ..üks kaless sõidab..üks lapsevanker..räbalatesse riietatud laps. Kõik on nii läbinähtav. Veel puud vaid pime kepiga, siis võiks sama ka saata otse muusikali lavale, kus alati oli tänavapilt ühesugune. Ja muidugi eestlane actionis..püssiplärts nõrk..tossu tuleb liiga palju..kukub nirult. Venelased muide selle kunsti ära õppinud (paljuski muus jääb veel vajaka).
Telelased: Tahaks kiita vist Liisi Koiksoni..vähemalt ta oli tubli ja püüdis miskit teha. Mis välja tuli sarnanes küll pisut kooliteatriga..aga ta püüdis. Tema õnn see et ta neetult fotogeeniline. Teine uus mees filmides minu jaoks Tambet Tuisk. Teda tahaks aina rohkem näha filmides. Ülejäänud ..eesti superstarid olid veidrad. Mul on siuke tunne et rez. ei oska näitlejaid filmides kasutada..ma olen kindel et neis on tegelikult palju rohkem olemas. Või ei oska näitlejad filmi keelt. On küll erandid..Kukumägi ja Kark. Viimasel oli küll seekord liiga palju teha lubatud, teda polnud ohjeldatud sugugi ja pakkus nati üle.

No comments:

Post a Comment