Thursday, November 12, 2009

Ink (2009)















What a ...? Kui vaatasin Imdb's kommentaare selle filmi kohta ja vaatasin üldist hinnet..siis olin ma tõsiselt hämmingus. Olen peaaegu kindel et see oli a la selle positiivse oli seal kokku ladunud "keskerakonna noortekogu" kätetöö. Sest film oli kohutav junnimine..millel ei olnud saba ega keha. Oleks mul selle loo rez. võtta olnud. Oleks ma küsinud..Mis asi see oli? Mis te oma "teosega" mulle öelda tahtsite?
Kui leiate ennast samasuguse dilemma ees Imdb lugusid lugedes..siis rahunege. Te ei ole lolliks läinud..see film oli kohutav pask. Enamus võtteid mis seal filmis kasutati oli kusagilt kokku roogitud ja varastatud. Mul ei ole plagiaatide kohta mitte midagi, varastage-kasutage..aga sellise kehva filmi puhul tahaks aga lihtsalt veel iriseda.

1 comment: