Thursday, October 22, 2009

Public Enemies (2009)























Pärast selle vaatamist olin ma natuke nõutu..ja ei osanud mitte kohe poolt valida..oli see nüüd hea või halb. Päris külmaks see ei jätnud.. mida rohkem ma vaatan filme 30 ndatest seda rohkem olen ma veendunud et tegu oli ühe koleda ajaga. Kus veri voolas ojadena ja majanduskriis laostas ülejäänud. SL Õhtulehe kommentaator ei jätaks seda juhust kasutamata ja lisaks et tegu hästi ajastud majanduskriisi võrdlusega (kuigi seda mainiti vaid korra teksti näol filmi päris alguses). Thompsoni kuulus automaat tärises ja palju.. J Edgar Hoover oli koostamas oma agentuuri ja kõik võtted oli G mennidel lubatud. Batman-Bale oli kohal..seekord suht jõuetult esinedes.
Johnny Depp oli oma tuntud headuses (kuid mitte midagi rohkemat). Ameeriklane läeb seda filmi vaatama lootes saada haritud tükikesest ameerika ajaloost..meie vaatame seda kui eilset verist ja ülepuhutud lugu. P.s. Johnny Depp peaks kätt proovima mõnes romantilises-komöödias..irw

No comments:

Post a Comment