Saturday, October 31, 2009

Brüno (2009)

















See mees on minu jaoks liiga hull..sego. Mul on terve elu olnud probleem piinlikus meetriga..on jäänud mul vaatamata kõik eesti reality ja talendishowd..sest häbi sunib kanalit vahetama pärast 2 minutit. Jälestan ja imetlen eestlast kes neile saadetele sellised vaataja numbrid tekitanud on..
Bruno..kõik tingimused olid loodud, sest teadsin mis sealt tulema hakkab. Üksi kodus ..mina ja telekas ja pult kõvasti pihku pigistatud. Kui ta üksi või koos kaasnäitlejatga rõvetseb siis suht savi..(isegi naeran)..aga kui läeb "kottima" tänaval inimesi , siis lööb kramp kõhtu mulle. Ma ei kujuta ette kuidas saalitäied inimesed seda suutsid kinos koos ühes saalis vaadata. Nu igal juhul. kellele meeldib selle ei heida ette. Mees on vaimukas ja andekas see on fakt..vaid liiga pöörane minu jaoks.

2 comments:

  1. Vähkresin ka lõpuni kuidagi ära. Krdi nõme film. Pean nüüd lohutuseks midagi muud vaatama.
    Igatahes selle pr-mehe ees küll müts maha kes paula, bono, stingi jt kaasata suutis.

    ReplyDelete
  2. jaah nad värdjad osavad ja süüdimatud..

    ReplyDelete