Wednesday, October 7, 2009

Hard Candy (2005)


















Lenne pani selle mulle telekasse käima ja läks ise magama. Muidugi vaatasin lõpuni. Kammerlik tükk mis sobiks väikse saali lavale..kaks tegelast. Pisut lonkav aga suht tihe dialoog. Üliarenunud sotsiaal tunnetusega tiinekas..uimastab arvatava perverdist fotograafi..ja kiusab teda mitu tundi reaalselt jutti. Asja võlu oligi selles et tegevus reaalajas..teatraalne lugu.
Kui feministid rõõmustavad ja plaksutavad siis sel hetkel olen mina kurb, kui mitte tõsine. Olgugi mees pervo..suutis ta olla filmis kordi rohkem inimene kui see tüütu -õiglane tiinekas. Kelle ma tahtsin vahepeal ise ära kägistada selles loos..
Nu võitis üks selle lahingu..mina sellega nõus ei olnud. 7/10 sellepärast et ta ajas mind ikka üksjagu närvi

1 comment:

  1. Fotograafid ongi reeglina ilged pervod...see on ikka teada. Suht lapsik film oli. Aga teenekas oli äge. Naism***

    ReplyDelete