Monday, August 2, 2010

Robin Hood (2010)




Käisin ära..lootuses et kui halba filmi Ridley Scott ikka teha suudab..ega ta ei suutnudki. Bladrunneri mees ei vea ka seekord alt.. Mäletan milline irooniline irve mul näole tuli, kui ma kuulsin esimest korda et Russel Crowe hakkab mängima Robin Hoodi ja Cate Blanchett Marioni,
See kukkus minu jaoks auku milles Hollywood on..nad ei julge ega taha vist kasutada uusi nägusid. Ikka mängivad esimest armastajad vanamutid nagu Jennifer Aniston või koguni Meg Ryan.
Pärast poolt tundi oli mul juba väga mõnus kinos istuda ja siiralt hea meel et eelaravamus mind alt vedas. Russel oli endale lõiganud taas Gladiaatori soengu ja otsinud vist ka üles välja jäetud stseenid. Madistas ilusti ja veel paremini lasi ta vibu..mulda ja verd lendas.
Mario ei olnud mitte malbe aadlipreili..vaid elunäinud kaks korda abielus olnud naisterahvas. Tugev selline, kes pigistas mehi munadest kui tarvidus tekkis ja pealegi nägi Cate endiselt suurepärane välja.
Max Von Sydowit kohtun viimasel ajal igas filmis ..hakkab vist ära surema või? Pikka iga vanameistrile igaljuhul..jälle esines ta oma tuntud headuses.
Tubli romantiline pajevik lugu keskealistele inimestele koos keskealiste kangelastega.
Lugu oli mõnuga väänatud ja mugandatud ..see pisut küll häiris, kuid sellega leppis. Richard Lõvisüda oli endiselt mees ja tema vend John paras jobu.
Igatahes minu eelarvamus sai jalaga ____


1 comment: