Sunday, August 8, 2010

Toy Story (1995)




Kinodesse jõudnud Toy Story kolmas lugu ja ma avastasin piinlikusega, et esimesed kaks mul veel vaatamata.
Kus Steve Jobs jalutamas käib seal on ka vagu taga ja jälg maas. Olen ikka vaadanud ära pea kõik Pixari suurimad tegemised, kuid millegipärast senini ignoreerinud "Toy storyt"..uduselt meeles, et kui see lugu ilmus siis peletas mind eemale eelaravamus..värvilisest plastmassist mänguasjadest multikakangelased ja täis arvuti toodang. Mis aastal 1995 tundus üsnagi uudne kuid samas ka võõristav. Ka aastal 2010 on arvutiga toodetud filmil veidi kummaline mekk juures.
Lugu ise on klassikaline Pixari kvaliteet konveier toode. Kui oled juba keele ära õppinud ja mingi tehnika, mudeli selgeks saanud mis ka töötab. Ei ole ju seda mõtet muuta, ega uusi avastusi ründama tormata, kui olemas olev niigi toimib.
Ma ei heidagi kellegile miskit ette, kuid samas olen õnnelik et olen näinud ja oskan hinnata sellist multikat nagu on "Siil udus" (mis on šedööver).

No comments:

Post a Comment