Tuesday, August 4, 2009

The Curious Case of Benjamin Button (2008)























http://www.imdb.com/title/tt0421715/

Olen seda filmi täiesti teadlikult vältinud. Filmi maailmas toimuv ikaldus on osaliselt süüdi selles et ma selle filmi ette võtsin. Miks ma vanu filme ei vaata või muud friigi asju? Ma ei viitsi..mulle meeldib meelelahutus.
Ma suhtlun alati umbusklikult eluloo filmidesse..kus on palju grimmi. Grimm kuulub minu jaoks ulmekatesse..kui aga kellegile näitlejale vanamehe-naise nahk pähe pannakse on mul juba error. Brad Pitt minu jaoks endiselt "isutu" näitleja..tegi ikka seda mida alustas Joe Blackiga.
Millele tuleb au anda on visuaalsed tagasivaated..need olid väga kenad. Hirmasasti meeldis ka mees keda elu jooksul välk oli tabanud seitse korda.
Film ise..eepiline lugu, kus kohas lippudega õnneks suurt ei lehvitatud. Kahtlemata kvaliteet film..kahjuks minu maitse pole. Nähtud.

No comments:

Post a Comment