Thursday, September 17, 2009

The Informers (2009)


















Plakat on kindlasti eksitav. Lugu 80 ndate. hollywoodist..aids on kohale jõudnud..ja noored ja rikkad prassivad, tõmbavad ninna, tõmbavad naistele-meestele.
Moraali ei järgne..loos jookseb mitu paraleelset lugu, millest ükski nagu ei jõuaks kuhugi välja. Koku on kuhjatud üsna soliidne näitlejate armee..ka sellest pole kasu.
Nu ei meeldi mulle filmi kus mõtetult palju kepitakse ja seda näidatakse.
Kriitikud nagu ikka leidsid väga komplirseeritud karaktereid keda liht vaataja ei suudagi äkki mõista. Mingu perse.
Mis ma oleks pidanud siis filmi lõpus tundma..et ässalt elasid tollal..ja et kui lahedast elust ma olen ilma jäänud. Ohh ei ..prassige..surge maha ega minu maailm sellest vaesemaks jää. Ja ka teid unustatakse piisavalt ruttu..mõttetu!

No comments:

Post a Comment