Saturday, September 12, 2009

District 9 (2009)


















Peter Jackson isisklikult toetanud noore Uus-Meremaa koleegi tulekut..See film oli veel parem kui ma arvasin. Siuke kerge kultusemekuga lugu minu jaoks..paljud kildlast vaatavad ära ja võngutavad õlgu..et nuuh oli ka aga mis nüüd..
Kõik osatäitjad võõrad näod..(ei lipanudki tom Cruise ringi ) ja vast Uus-Meremaalt ..sellepärast vist see lugu meenutaski mulle Braindeadi. Paljud kahtlustavad et meeldis pool dokumentalistlik vorm..see ei tulnud neil päris hästi välja ja ei olnud ka oluline. Tervikuna super lugu..mis jääb mind kindlasti kummitama...soovita. Võib isegi kinno minna vaatama.

2 comments:

  1. Ma kahtlustan, et paljudele see üldse ei istu.
    Siuke reeglitega mängiv film. Naine hakkaks kinos heegeldama tõenäoliselt, sest rong läinud. Nõuab vilunud filmifriigi silma. Mina olin pärast vaatamist ning kahte õlut väga rahul.

    ReplyDelete
  2. Täiesti nõus..see oligi filmi Magic..Mis seal siis nii erilist oli? Aga ta raisk jäi meelde ja meeldis

    ReplyDelete