Friday, March 13, 2009

The Thing (1982)




















http://www.imdb.com/title/tt0084787/

Nagu ma ka varem lällanud..et 80 ndate. filmid olid jäledada aga ikkagi on just sealt pärit ühed mu lemmik filmipärlid. See Carpenteri enda lugu..mida nagu neid kõiki pärast väljatulekut juhmide kriitikute poolt kõvasti lahmitud. Hiljem aga filmiklassikaks deformeerunud...poolusel olev uurimisjaam ja lumi..fenmaalne ühendus juba iseenesest minu jaoks..(kes sellise sisuga filme teavad andke teada..:))...tõeliselt koll lugu mis lapsepõlvest peale mind kummitama jäänud. Nüüd juba mitmendat korda seda uuesti vaadates..meeldis see mulle ikka. Puistele efektidele ei pööranud ma enam mingit tähelepanu..lugu ise fenomenaalne ja šanr mõusalt kammerlik. Ikka veel jätkus põnevust seda jälgides. tänapäeva õudukad mis peamiselt üle ehitatud ehmatusele ja nüüd kohe olukordadele. Jäävad ikka kaugele maha sellest "realistlikust" loost ja teostusest.

No comments:

Post a Comment