Wednesday, May 2, 2012

Requiem for a Dream (2000)

http://static7.businessinsider.com/image/4ea831296bb3f7df54000017-590/requiem-for-a-dream-2000-was-one-of-black-swan-director-darren-aronofskys-earliest-films-and-its-gritty-depictions-of-drug-use-and-degradation-have-gained-a-cult-following-in-recent-years.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0180093/

Darren Aronofsky on võtnud üle Stanley Kubricku rolli minu jaoks. Väga tugev, vastuoluline agresiivne -negatiivne. Aastaid tagasi ma pusisin "Pii" filmiga..ma ei saanud sellest jagu.
"Must luik" oli samuti kõik või mitte midagi lugu. Minu petsid nad ära ja mulle lugu meeldis. Odavatele trikkidele vaatamata.
Mida
Aronofsky teha oskab kindlasti..on näitlejast max. välja pigistamine. Meeldigu tema stiil või mitte..(p.s. jälle võrdlus Kubrickuga, kes ajas ka tihti oma näitlejad uute piirideni).
Jared Leto, Jennifer Connely, Ellen Burstyn, Marlon Wayans tegid ikka väga ilusad sooritused.
Lugu ise oli seisundi film.. Junkie Jared Leto varastas kord nädalas oma telekasõltlaselt emalt teleka ära ja müüs selle paar tänavat hiljem maha et laksu kätte saada, Ema sai selle teleka rõõmsalt tagasi jälle osta. Ema kes elab selle nimel et saaks tele saatesse minna ja kanda seljas seda sama punast kleiti milles ta paar aastakümmet tagasi jube hea välja näeb. Arsti kirjutatud speedi tarbimine ületab igasugused piirid. Kleit läheb küll selga kuid kõik mis väljaspool seda laguneb koost.
Lugu nooruslik..agresiivne..narkomaaniat üilistav , kaunistav lugu. Trainspottingu eufooriast oli minu jaoks liiga palju aega möödas ja aastal 2000 film ei olnud kilndlasti tehtud minule kui vaatajale mõjusana ka aastal 2012.
Teema on ju hea ..sest narkomaani jaoks on kõik üles ja allakäigud-emotsioonid 10 korda võimendatumad , kui tavalisel kuivikul. Suurepärane fimilik idee ja materjal.
Pärast tundi oli mul tahtmine see muuskavideo kinni panna. Mitte et midagi oleks halvasti tehtud. Kõik oli vinge... kiire, fantaasiarikas ja geeniuse mekiga. Kuid mul hakkas sellest karusellist küll saama ja süda kippus pahaks kiskuma.
Jälle üks selline vastik film..mida ma ei vaata mitte kunagi enam.

http://www.thevine.com.au/resources/imgdetail/050509104706_requiem-for-a-dream.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKL5s-Q27Ru2sfCxg9jvsJKL6Qeagslunw8NsysVQpv8M4u_ahT1LVojk-832L67oSrBeCDSSyZP5YHET3NszivXpH0wtpQfn4Ool6IfE3mDIpy7vrOqKverZUL4r9SPU3tKdJuiWkkmU/s1600/requiem_for_a_dream_04.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgkWBsaOzNBK2s-Gb5gAOGNyjADMepM3RJ_r3I9R3eOEybPd5IbtGT38ouBVojbmOen77D5PSTfb-y8Yys8Mmrbjx61CcP88nsFM8BM09k_kaEylF3Ieb9nG3Wi9DXLbtO2Wi6KBqV71zw/s1600/Requiem-for-a-dream_Still02.jpg

No comments:

Post a Comment